578.jpg

我家Troye 真的好棒啊 把我最近想說的都說出來了QQ

一樣超破的翻譯 歡迎提供意見ww

 

Growing distance free of explanation 我們越來越沒法溝通

We're getting deeper in this mess 每嘗試一次我們都只在錯誤中陷得更深 

Take careful contemplation 我現在說話前一定先深思熟慮 

I'd rather be spitting blood 我寧可實際面對你那尖銳的情緒

Than have this silence fuck me up 也比一直待在這該死的寂靜中還要好 

 

This separation,time and space between us 我倆之間的夾隙,時間,空白 

For some revelation 一些被揭開的真相 

You didn't care to discuss 你連掛上嘴談論都不願意 

I'd rather be black and blue 算了我就繼續當作一無所知好了 

Than accept that you withdrew 至少比同意你離去還要好 

 

Aaah, just tell me Say anything 告訴我吧,說點什麼 

Anything hurts less than the quiet 沒什麼是比你沉默不語更傷人的

Just tell me Say anything 求你了,說些什麼 

Anything hurts less than the quiet 相信我寂靜是最令人恐懼的 

 

Used to give each other the world, every bit 嘗試著撥點時間給對方 

I used to be the one you'd come to 我曾是那個你一直來找的人

When it'd all go to shit 接著一切走向毀壞 

Now I'm left here in the dust 現在的我感覺站在荒漠中 

With the taste of broken trust 心中仍掛念著破碎的信任 

 

And I don't wanna walk away 我不想走開 

But you left me no choice 可是你沒給我選擇

Only talking to myself here 你只領著我來到此 

Now you've muffled your voice 問你怎麼了你都含糊帶過 

I'd rather have broken bones 我寧願摔得粉身碎骨 

Than feel myself turn to stone 也比讓我的知覺逐漸盲目得好 

 

Aaah, just tell me Say anything 跟我說說話吧,說點什麼 

Anything hurts less than the quiet 事實的傷害對沉默的痛都要微不足道 

Just tell me Say anything 拜託 告訴我吧 說些什麼 

Anything hurts less than the quiet 一切都比你寂靜不語還要好啊 

 

I don't mind that I know that you're wrong 我不介意你是錯的

I don't mind that you think you're right 我不介意你堅持己見認為你是對的 

All I want is a fight to fight 我想要的是我倆大吵一架 

Anything but quiet 只不要是用沉默當武器就好 

 

Just tell me Say anything 說吧 告訴我吧 

Anything hurts less than the quiet 相信我沉默往往是最令人懊惱的 

arrow
arrow

    克雷奇 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()